Kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás (KeyWord Research) a Google keresési volumeneire vonatkozik, lehetőségünk van lekérni a Google adatbázisából, hogy pontosan mire keresnek az emberek.

Kulcsszó kutatás

A munka során a következő adatokra derül fény

  • hogyan és mikre keresnek az emberek
  • mennyibe kerül a kattintásonkénti költség
  • mennyire erős a hirdetői verseny az adott témakörben
  • az elmúlt 3 év keresési volumeneit havi bontásban
  • megtudjuk, mely kulcsszavakra érdemes elindulni
  • kategorizáljuk a kulcsszavakat elköteleződés szerint
  • megvizsgáljuk a kulcsszavak szezonalitását
  • megtervezzük a Google Ads kampányköltségkeretét

A munka célja, hogy egyértelmű képet adjon arról, hogy milyen potenciál van az egyes termékeknél / szolgáltatásoknál a Google hirdetési hálózatain. Az output egy Excel dokumentum, ami kiváló alapja lesz a stratégiai tervezésnek és döntés előkészítésnek számokkal alátámasztva ezt az online értékesítési csatornát.

A kutatás minden esetben egy nyitó konzultációval indul, ahol meghatározzuk a főbb irányvonalakat és a földrajzi célzásokat. Más nyelveken is van lehetőség lekérdezni a havi kereséséeket, ilyenkor - ha nem angol - akkor fordító irodával szoktunk együtt dolgozni, így gyakorlatilag a világ bármely országában indíthatunk kutatást, ahol a Google piaci részesedése magas.

Weboldalunk cookie-kat használ. Az elfogadom gomb megnyomásával hozzájárul és elfogadja ezek használatát böngészőjében. További információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.

Elfogadom