Google Display

Mi az a Google Display?

A Display kampányok a Google Adsense hálózatához csatlakozott weboldalakon, Youtube-on, Gmail-en és mobilalkalmazásokban jelenhetnek meg. Ezeknek a száma meghaladja a két milliót és az emberek 90%-át el tudjuk itt érni. Tekintve, hogy a Kereső Hálózaton az átkattintási arány körülbelül 8-18% között van, így azokat az embereket, akik nem kattintottak a mi kampányelemünkre ezen a hálózaton tudjuk újracélozni.

Funkcióját tekintve ez a kampánytípus márkaépítésre szolgál és csak másodsorban értékesítésre. Előnye, hogy rengeteg megjelenést generál, jóval olcsóbbak az átlagos kattintási költségek, mint a keresőn, és nagyon jó célzási lehetőségek vannak.

Google Display

A földrajzi és nyelvi célzási lehetőségeken túl

Kulcsszavas célzás: lehetőség van a Kereső Hálózathoz hasonlóan kulcsszavak alapján célozni a Display megjelenéseket. Itt a kulcsszó kapcsolódik és vagy szerepel az adott oldalon, ahol a banner megjelenik.

Elhelyezések alapján: meg tudunk adni kiválasztott weboldakat, ahol megjelenhetünk a különböző típusú hirdetésinkkel. Az elhelyezéseket, akkor is látjuk, ha például kulcsszavak vagy témakörök alapján célzunk, hogy hol jelentünk meg és az egyes weboldakan való megjelenés milyen teljesítményű, illetve árú volt.

Témakörök: megadhatjuk, hogy milyen témakörű oldalakon jelenjünk meg. Több száz témakör közül választhatunk és tesztelhetjük az egyes témaköröket.

Érdeklődési körök: ez a display célzási típus azoknak az embereknek jelenít meg hirdetéseket, akik beleesnek az adott érdeklődési körbe a histórikus böngészései alapján.

Demográfiai célzás: lehetőség van korra, nemre és családi állapotra vonatkozóan célozni és ki is tudjuk zárni például azokat a korosztolyokat, akik nem esnek bele a célcsoportunkba.

Gmail hálózat: a hírlevelezésnek egy új formája kvázi, az előbb leírt célzásokkal tudunk gmail bannereket küldeni azoknak az embereknek akik belesesnek a célzásba. A levélben lehetsőség van megadni a tárgyat, a vállalkozás nevét és sablonok alapján megszerkeszteni a hírlevelet. Ez a levél fog megjelenni a gmail-ben a "Promóciós' fülön.

Remarketing: az online marketing egyik legfontosabb kampányeleme. Az emberek, ha már ránk találtak és jártak az oldalunkon, akkor lehetőség van utánkövetni őket. Ehhez egy kódrészletet be kell illeszteni az oldalba és a rendszer küld egy cookie-t (sütit) a böngészőnek és után tudjuk követni különböző bannerekkel, amikor később valamerre jár az interneten. Jól használható és eredményes kampánytípus, hiszen ez már második körös értékesítés.

Weboldalunk cookie-kat használ. Az elfogadom gomb megnyomásával hozzájárul és elfogadja ezek használatát böngészőjében. További információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.

Elfogadom