A YouTube hálózat

A YouTube ma már a világon a második legnagyobb keresőmotor a Google után. Szintén az AdWords felületéről tudjuk menedzselni ezeket a kampányelemeket is. Jó kiugrási lehetőség lehet kkv-k számára, mert hatalmas közönség nézi online a videókat és egy megtekintést (CPV=Cost per view) egészen jó áron, átlagosan 4-8 Ft között tudunk vásárolni.

A célzás hasonlóan működik, mint a Google Display Hálózatán.

Youtube marketing

A hirdetés formátumok a következők:

Rövid 6 másodperces videó: más videók előtt, közben vagy után jelennek meg (ún. Bumper Ads). Ebben a hirdetésformátumban fontos, hogy rövid idő alatt átmenjenek az értékesítési előnyeink, logónk és a fő üzeneteink. CPM alapján kell fizetnünk ez esetben, tehát 1000 megjelenítesenként.

Trueview videóba ágyazott hirdetés: ez a klasszikus 5 másodperc után átugorható videó. Ha valaki átugroja a hirdetésünket a Google nem számol fel nekünk költséget, csak akkor ha valaki végig nézi a videót, kikattint vagy minimum 30 másodpercig nézi a videót.

TrueView videófelfedezési hirdetés: ez a formátumú hirdetés bizonyos kulcsszavakra jelenik meg a találati listában vagy egy futó videó mellett egy kis sárga keretben. Itt, ha rákattintanak az emberek, akkor kell fizetni egy kattintási díjat, mindegy hogy mennyi ideig nézték, tehát csak a Manuális CPC ajánlattételi" stratégia alkalmazható.

YoutTube Masthead: ez a formátum egy egész napra meghatározott fix díjért kibérli a YouTube főoldalát. Az AdWords felületéről nem bonyolítható le ez a vásárlási folyamat, külön fel kell venni a kapcsolatot a magyarországi ügyfélszolgálattal. Ez a díj tudomásunk szerint egy-másfél millió Ft körül mozog.

Weboldalunk cookie-kat használ. Az elfogadom gomb megnyomásával hozzájárul és elfogadja ezek használatát böngészőjében. További információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.

Elfogadom